niedziela, 28 kwietnia 2013

Wianki i inne zawieszki

Mam wrażenie, że wianki w Polsce nie są number one wśród dekoracji. Nieczęsto można takowe na drzwiach mieszkań zobaczyć. Uwielbiam spacerować wśród niemieckich domków i podziwiać wyszukane ozdoby w ogrodach, na tarasach, gankach czy innych parapetach. Nic więc dziwnego, że gdy tylko zdobyłam trochę wikliny zaczął się wiankowy szał, nie obyło się oczywiście bez pomocy męża i całej kupy brudu, ale myślę, że warto się w coś takiego pobawić.

Bardzo fajnie wychodzą wianki zrobione na słomianej bazie z malutkich modrzewiowych szyszek.



Ten jest z wysuszonych bukiecików wrzosowych.


Wielkanocny


Bożonarodzeniowe


 A to już kilka obrazków i zawieszek wykonanych metodą decoupage oraz za pomocą transferu na drewno.















Ukochane kurki. Pamiętam dzień, gdy po raz pierwszy podejrzałam je na blogu www. apuni.blogspot.com (który bardzo sedecznie polecam do odwiedzania)spędzały mi sen z powiek dopóki nie wpadłam na trop jak je uszyć. Za zgodą Anny chwalę się (nie tak doskonałymi jak pierwowzór) swoimi;-)




Jest jeszcze jeden blog, który uwielbiam i z niecierpliwością czekam na kolejne wrzutki. www.inspirello.pl
Zafascynowała mnie tam niejedna twórcza praca, jednak przerobienie pudełka po butach na drobiazgi w Lenki pokoju nie mogło poczekać na wakacje czy inny wolny czas- okres;-) a oto efekt;



Życzę wszystkim baaardzo długiego i pogodnego weekendu majowego.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz